Wednesday, October 20, 2010

aku marah

Ya... saya memang marah dan sedikit kecewa pada ketika ini. 
MARAH kerana terpaksa membayar saman RM140 dan KECEWA akan sikap seseorang. 
Aku ini cuma insan biasa tidak mampu untuk menunjukkan kemarahan yang melampau... cuma aku sudah pigi shoutout di facebook sija. Ada juga la yang pigi like jadi saya happy la juga bermaksud ada juga yang menyokong diriku ini. 

aku geram bha diperbuat kan sedemikian... apa ne, bukan salah ku, aku dipersalahkan... confront la bha klu inda selesa ini main tapuk2... kimak... tapi tiapa aku bukan remaja 19 tahun lagi... aku sudah tua dan sepatutnya berfikiran lebih waras. Jadi aku biarkan diri ku dipersalahkan... besalah aku mimang slalu di beri watak jahat di skula, di rumah... lagipun muka aku ne kan mimang muka pejahat... sudalah jarang senyum. Mimang aku sengaja tu inda sanyum tu... klu ada urang yg aku inda kanal takkan la bha maw sanyum tiba-tiba...and sy mimang malas maw tegur-tegur urang, yala ko bilang sumbung tapi sebenarnya aku inda confident maw tagur ko bha. Ya la... ko berdiri sana bergaya macam rockstar dan aku dressing macam baru bangun mimang la aku segan maw tagur. Kalau time tu aku kemas sikit aku tagur la.

Lagi-lagi kalau urang yang aku inda kanal. Itu pilak-pilak yang paling malas aku maw layan. Panggil-panggil kenen... isk kasi turun point saya ja maw mengurat lelaki ensem. Nasib aku suda ada boyfriend sekarang nda payah susah-susah maw mengurat. Ada bekas 'crush' aku sudah tunang dengan highschool sweetheart dia lagi tu. awww... aku nda sangka mereka akan bersama-sama sampai sekarang. tahniah la aku ucap kan and aku bukannya sarcastic okeh... aku ikhlas dari hati. Aku janganlah tanya... aku memang malas mahu bertunang, alang-alang tunang terus kawin bha. Aku maw kawin yang grand gitu, besalah maw trip high class maka hutang lepas kawin beribu...hahaha...

 Apa lagi aku mahu membebel ah.... jarang-jarang ne aku taip bahasa sabah kita ne. besa aku trip taip bahasa bekas penjajah kita. Bukan apa la... itu kan bahasa sedunia, jadi aku kan trip maw dikenali oleh orang ramai jadi aku sengaja la. Bha jadi apa lagi aku maw bilang... masalah di dunia ne memang banyak bha... tapi malas maw komen... aku diantara manusia yang selfish, yang hanya pedulikan hidupku aja. Kalau maw cari makan untuk diri sendiri pun susah apa nta lagi maw peduli hal dunia. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ok... sebelum aku mengakhiri post ku yang melalut ne, aku maw ucapkan;
"KOTOLUADAN TOMPINAI" kerana membaca blog post yang mengarut ini. 
eh... ada lagi sikit... sila add LAUT UNGU kerana dia adalah rakan baik ku... sila ya...

2 comments:

Fane Davis said...

first time baca entry ko in malay.ahahhah.

SuicideCandy said...

haha... sy merapu-rapu time type ne.

AddThis